036444142
החשבון שלי
בעגלה: 0 מוצרים - 0.00 ₪
השווה מוצרים

אין לך מוצרים להשוואה.

 

שעות פעילות:

  • תל אביב: 11 וחצי עד-18.00
  • שישי עד -15.00 בצהריים
ניוזלטר

חולצות מודפסות לאירועים

בלהט ארגון האירוע ישנם דברים שעליכם לזכור, דברים שתרצו בוודאי שיהיו באירוע שלכם ואתם לא רוצים וגם לא יכולים לוותר עליהם. אחד מהם, אלה חולצות מודפסות. זה נכון גם אם מדובר באירוע שלכם ספציפית וגם אם מדובר באירוע שאתם רק מארגנים אותו או אפילו רק משתתפים בו.

הרעיון של חולצות מודפסות לאירועים הוא לא רעיון חדש, אנחנו יכולים לחזור שנים אחורה ולראות אותו, אך במהלך השנים השימוש בו הלך וגבר. אם בעבר היה נהוג להדפיס חולצות לאירועים של בתי ספר, תיכונים או אירועים צבאיים, כאלה ואחרים, הרי שכיום נהוג לעשות שימוש נרחב בחולצות מודפסות לאירועים נוספים, כשהדוגמא הבולטת היא כמובן אירועים משפחתיים אך לא רק כאלה.

במאמר זה נציג בפניכם כמה אופציות בהן אפשר לעשות שימוש בחולצות מודפסות לאירועים ואיזה סוג הדפסה אתם יכולים לעשות על גבי החולצה.

דוגמאות של אירועים בהם ניתן להשתמש בחולצות מודפסות

חתונות ושמחות משפחתיות – כולנו מכירים את זה, לקראת אירוע משפחתי גדול מחליט חתן השמחה ליצור חולצה עם הדפסה מיוחדת, אך לא רק החתן יכול להשתמש בחולצה זו, גם בני משפחתו וחבריו יכולים להדפיס חולצות עם כיתוב חגיגי ומיוחד.

תחרויות – אתם באים לעודד חברים או בני משפחה בתחרות? אל תספקו בכרזות או בבלונים, אתם יכולים להדפיס חולצה עם כיתוב מיוחד , תהיו בטוחים שהאדם אשר אותו באתם לעודד ישמח לגלות כמה השקעתם בכך.

אירועי תמיכה – זאת לא חייבת להיות תחרות, זה יכול להיות אירוע תמיכה במישהו, אז אתם יכולים להדפיס חולצה עם מסר מיוחד.

אירוע מכירות פרטיות– אתם עורכים מכירה פרטית? תשתמשו בחולצה בשביל להעביר את המסר שלכם, בשביל לשווק את מה שאתם מוכרים.

כיצד מדפיסים על חולצות

הדרך הפשוטה ביותר היא לקנות חולצה חלקה ולהדפיס עליה, כך תוכלו להיעזר בחולצה חדשה, נקייה, עליה ניתן להדפיס בצורה פשוטה. ההדפס צריך להיות בצבעים מנוגדים, כלומר אם החולצה לבנה תדאגו שהכיתוב יהיה כהה, ואם החולצה כהה תדאגו שהכיתוב יהיה בהיר. כמו כן רצוי לבחור קודם לרכישתכם את ההדפס שאתם רוצים שיהיה על החולצה.

בשביל לראות דוגמאות של הדפסים ולבצע הדפס בצורה מקצועית ואיכותית אנחנו מזמינים אתכם לבוא אלינו וליהנות ממגוון אפשרויות של חולצות מודפסות לאירועים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם באופן מיידי. מחכים לראות אתכם אצלנו. 

לא נמצאו מוצרים תואמים את הבחירה.